«بر فراز خورشید» 27 شهریور رونمائی می‌شود / با مردم، کوه‌ها و مهرانه !

کتاب «بر فراز خورشید» مجموعه عکس‌ها و دل‌نوشته‌های کوه‌نورد و هیمالیانورد ایرانی؛ «حسن نجاریان» طی مراسمی در محل نگارخانه «نهاوندی» تهران رونمایی می‌شود.

وی در این‌باره گفت: 27 شهریور با حضور اهالی ورزش و هنر این کتاب رونمایی شود. «نجاریان» با اعلام اینکه این مجموعه در3 هزار نسخه شامل3 بخش مردم، کوه‌ها و مهرانه است، ادامه داد: در کنار هر کدام از تصاویر متنوع از بخش‌های مختلف رشته کوه های هیمالیا دلنوشته ای آورده شده است.

وی با بیان اینکه کلیه عواید حاصل از فروش این کتاب به بیماران سرطانی عضو انجمن «مهرانه» زنجان تقدیم خواهد شد، افزود: بنده در سال های اخیر طی صعودهایی که به هیمالیا داشته ام، مجموعه ای کم نظیر از عکس‌ها و فیلم‌ها در این باره تهیه کرده‌ام که امسال ترجیح دادم در قابل کتاب منتشر شود.

«نجاریان» از برگزاری نمایشگاه عکس رشته کوه هیمالیا در محل نگارخانه نهاوندی خبر داد و گفت: به نمایش گذاشتن تصاویر از زوایای مختلف هیمالیا نیز یکی از برنامه های بنده بوده که در این راستا با برگزاری این نمایشگاه قصد دارم، برگی از زیبایی‌های نهفته در دل این کوه را به تصویر بکشم.

منبع: «خبرآنلاین»

نظرات   

0 #2 راضیه 1394-06-24 20:38
چه کار قشنگی انجام دادند که عوایدش برای بیماران سرطانی هست حتما کتاب رو تهیه می کنیم هم به خاطر کار خیری که انجام میشه و هم واسه محتویات کتاب . ممنون از آقای نجاریان
نقل قول
0 #1 محمد حسن 1394-06-24 00:50
با سلام و درود

تبریک میگم که از بلاگفا به وبسایت اختصاصی خود کوچ کردید به امید موفقیت روز به روز


ویکی کوه
نقل قول

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

ثبت نام

روزنه

آرشیو مطالب

«حسین رضایی»
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پیشخوان:

بازگشت دوباره
آناپورنا ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۳:۱۱
ماگما ده ساله شد!
ماگما ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۰۸:۴۴