هیئت کوه‌نوردی خراسان رضوی : از رتبه‌ «دوم» تا نزول به رده‌ «نهم» !

سرپرست هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان خراسان رضوی گفت: متاسفانه به دلیل عدم ارائه گزارش‌ فعالیت‌های هیئت خراسان رضوی؛ این هیئت در ارزیابی‌ هیئت‌های کوه‌نوردی کشور، جایگاه نهم را کسب کرد! ... «حسین رشیدیان» افزود: این درحالی‌ست که در پایان سال 92 هیئت کوه‌نوردی استان خراسان رضوی جایگاه دوم را در کشور از آن خود کرده بود.

وی تصریح کرد؛ البته قطعا با برنامه ریزی‌های انجام شده امسال رتبه بهتری از آن استان می‌شود. «رشیدیان» همچنین تصریح کرد؛ در خصوص منظم کردن فعالیت کارگروه ها تلاش های بسیار ارزشمندی انجام شده است.

او با اشاره به اینکه توجه به سنگ‌نوردی می تواند بیش از 40 مدال را در طول سال به همراه داشته باشد، خاطر نشان کرد: از لحاظ مدیریتی استان خراسان رضوی زمینه‌ای بسیار مناسب برای رشد سنگ‌نوردان است، هرچند میزان سرمایه‌گذاری‌های مالی در این عرصه به هیچ وجه پاسخگوی نیازهای این حوزه نیست.

سرپرست هیئت کوه‌نوردی استان خراسان رضوی به پشیرفت 40 درصدی دیوار سنگی که از طرف بسیج سازندگی در حال ساخت است اشاره کرد و گفت: امسال اعتباری تامین شده و امیدواریم که هرچه سریع تر این پروژه از وضعیت راکد خارج شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین اقبال و توجه در حوزه کوه‌پیمایی و کوه‌نوردی است، خاطر نشان کرد: صعودهای بسیار بلند مناسبی تاکنون انجام شده است، برای مثال اخیراً یک قله هفت هزار متری در کشور تاجیکستان توسط کوه‌نوردان خراسانی صعود شد. رشیدیان اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک تیمی متشکل از یک گروه حرفه ای از سوی استان خراسان رضوی برای صعود به یکی از قلل هشت هزار متری اعزام خواهد شد.

وی به فعالیت‌های مثبت این هئیت در حوزه آموزش نیز اشاره کرد و گفت: در این رابطه از ابتدای سال از سوی باشگاه‌ها در شهرستان‌های استان خراسان رضوی کلاس‌های متعددی در حوزه حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای برگزار شده و قطعا برگزاری این کلاس‌ها می تواند زمینه رشد و توسعه این رشته را در استان فراهم کند.

در استان خراسان رضوی بیش از 20 هزار نفر در برنامه های کوه‌پیمایی مشارکت می‌کنند و پنج هزار نفر نیز به صورت حرفه‌ای به این رشته می‌پردازند!


منبع: ایرنا

نظرات   

0 #2 حاج علی 1394-07-01 15:28
از اساسی تریت تفاوت های آنها فرمت(شکل)، نرم افزار، شخصیت و جامعه /مهمترین عامل مشخص کننده یک وبلاگ از وب سایت شکل آن است. برای تمایز این دو از یکدیگر باید دید آیا مطالب به دنبال هم می آیند؟ آیا طول آنها تنها چند خط یا پاراگراف است؟آیا اجازه ی مشارکت و نظردادن به بازدید کنندگان داده شده است؟وبلاگ فعال تر از وب‌سایت‌ها هستند و تفاوت اصلی آنها در میزان روزآمدشدن است.واحدی که برای وب لاگ‌ها به کار می بریم، پست است. ولی واحد سایت، صفحه. یک سایت ، وب مجموعه‌ای است از صفحات یا فایل های پیوند خورده به یکدیگر که از طریق وب جهان گستر در دسترس قرار می‌گیرد.تفاوت دیگر در شکل گشت و گذاری است که وبلاگ و وب سایت می دهند. در هر صورت به نظرم شکل کار شما هنوز بصورت وبلاگ هست نه سایت......
نقل قول
0 #1 حاج علی 1394-07-01 15:27
رضایی عزیز
تبریک به مناسبت تاسیس سایت کوه نوشت و عرض خدا قوت وخسته نباشی
با یک نگاه اجمالی به برخی از سایت های موجود در فضای مجازی متوجه خواهید شد طراحی که برای کوه نوشت انجام داده اید طراحی قوی و خوبی نیست و به نظر میرسد همچنان در همان حال و هوای وبلاگ به سر میبرد . وقتی اطلاق سایت به جایی میشود میبایست در نگاه اول و سر در سایت صفحه ای اصلی بیننده را مجذوب خود کند . البته قبل از این هم با هم در این خصوص صحبت کرده بودیم در هر صورت سایت با وبلاگ با یکدیگر تفاوت دارند .
ببخشید پر حرفی کردم موفق باشی عشقم
نقل قول

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

ثبت نام

روزنه

آرشیو مطالب

«حسین رضایی»
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پیشخوان:

بازگشت دوباره
آناپورنا ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۳:۱۱
ماگما ده ساله شد!
ماگما ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۰۸:۴۴