«نقده» و سالنی که برای سنگ‌نوردان ایمن نیست!‌ . . . تا کسی ضربه مغزی نشده مسئولین رسیدگی کنند!

بنا بر خبر ارسالی به «کوه‌نوشت»؛ ایمن نبودن سالن سنگ‌نوردی شهرستان «نقده» طی روزها و هفته‌های گذشته، حوادثی را در پی‌داشته است و دست‌کم دو نفر از سنگ‌نوردان به شدت دچار آسیب دیدگی شده‌اند!‌

عکس، خبر و درخواستی از سوی سنگ‌نوردان این شهرستان برای ما ارسال شده است، که آن را عیناً از نظر می‌گذرانید:

"‌این تصویر یکی از سنگ نوردان خوب استان ماست که بیست روز پیش در حال تمرین بر روی دیوار بلدرینگ «نقده» به دلیل نبود تشک مناسب، دچار شکستگی دست و حتی بیهوشی شده است ... متأسفانه مسولان توجهی به این موضوع نکردند و  همین وضعیت دیشب برای یکی از نوجوانان مستعد شهر هم اتفاق افتاد که ممکن بود صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد؛ اما به خیر گذشت! ... ما سنگ نوردان «نقده» تنها درخواستمان از مسئولان فدراسیون و استان، تهیه تشک برای ادامه تمرینات و استعداد یابی در این رشته است ... در غیر این صورت مجبور به تعطیلی سالن هستیم!‌ ... خواهشمندیم به این درخواست سنگنوردان نقده توجه کنید . ممنون "

و اما پیرو تحقیقی که «کوه‌نوشت»‌ در این باره داشته است؛‌ بر اساس پی‌گیری نماینده مجلس این شهر و مسئولان اداره ورزش و جوانان؛  در ابتدا به منظور ساخت و تجهیز سالن سنگ‌نوردی «نقده»؛ 250 میلیون ریال از منابع وزارتی پرداخت شده است ... شامل: 150 میلیون ریال بابت ساخت دیواره و 100 میلیون ریال جهت تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز! 

«کوه‌نوشت» آماده‌گی دارد؛ پاسخ مناسب هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی شهرستان «نقده»، هیئت استان آذربایجان غربی و یا سایر مسئولان مرتبط و مطلع در خصوص اعتبار تخصیصی، واکنش به درخواست سنگ‌نوردان و اقدامات لازم جهت ارتقاء ایمنی سالن «نقده» را منتشر نماید.

پی‌گیری ما نیز ادامه خواهد داشت!‌

 

نظرات   

0 #1 بهنام 1394-09-30 23:42
دست تون درد نکنه
خدا خیرتون بده
نقل قول

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

ثبت نام

روزنه

آرشیو مطالب

«حسین رضایی»
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پیشخوان:

بازگشت دوباره
آناپورنا ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۳:۱۱
ماگما ده ساله شد!
ماگما ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۰۸:۴۴