سالن سنگ‌نوردی «نقده» فقط با 2 میلیون ایمن می‌شود . . . ولی فعلاً «تعطیل» !‌

پیرو درج مطلب اخیر در «کوه‌نوشت» مبنی بر «ایمن نبودن سالن سنگ‌نوردی نقده» و مصدومیت دو نفر از سنگ‌نوردان و همچنین انتشار درخواست سنگ‌نوردان این شهرستان مبنی بر رسیدگی مسئولین، روز گذشته «اقبال افلاکی» از پی‌گیری موضوع خبر داد.

«افلاکی» ضمن تأیید عدم وجود تشک مناسب در سالن سنگ‌نوردی، اظهار داشت؛ در جریان سفر اخیر به «مهاباد»، بنده به همراه «حسین قربانی» رئیس هیئت شهرستان «نقده» بازدیدی از سالن مذکور به عمل آوردیم. متاسفانه صرفاً مقداری تشک نازک کشتی زیر دیواره وجود دارد که عملاً ایمنی لازم را تأمین نمی‌کند و به دلیل عدم ایمنی و مصدومیت‌های که رخ داده؛ سالن تعطیل شده است!

«اقبال افلاکی» در پاسخ به این سئوال که از میزان اعتبار تخصیصی برای «ایجاد دیواره» و «تجهیز سالن» چرا این مهم انجام نشده است؟ گفت: دست‌اندکاران کل اعتبار تخصیصی را صرف «ایجاد دیواره» کرده اند و در واقع اعتباری برای «تجهیز مناسب سالن» به خصوص به لحاظ ایمنی باقی نمانده است.

وی خاطر نشان کرد؛ با هزینه‌ای در حدود 2 میلیون تومان می‌توان تشک های لازم را تهیه کرد که در همین رابطه و طی دیداری که با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان «نقده» داشتم و تماس تلفنی با «نوبخت» رئیس هیئت استان آذربایجان غربی؛ ایشان قول مساعدت داده اند.
«افلاکی» اظهار امیدواری کرد؛ با رسیدگی مسئولین جهت تجهیز مناسب این سالن، علاقه‌مندان به سنگ‌نوردی در شهرستان مستعد «نقده» بتوانند با ایمنی لازم به این ورزش بپردازند.


پی‌نوشت:
1-    سنگ‌نوردان «نقده» با ارسال پیامی؛ از «کوه‌نوشت» به جهت انتشار و از « اقبال افلاکی»‌ به دلیل پی‌گیری انجام شده قدردانی کردند ... ما هم به سهم خودمان از «اقبال افلاکی» سپاسگزاریم.
2-    تا تحقق وعده مسئولین پی‌گیری ما ادامه دارد!
3-    شما هم می‌توانید مشکلات و درخواست‌های خود در زمینه‌های مختلف کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  اعلام نمائید.

نظرات   

+2 #1 حامد نوروزی 1394-10-06 14:50
به خاطر پی گیری های انجام شده واقعا ممنونیم.
فقط به نظرم تیتر خبرتون درست نیست.
چون با توجه به اطلاعی که از قیمت تشک دارم، و چون خودم در اون سالن تمرین میکردم و از فضایی که باید با تشک پوشش داده بشه اطلاع دارم، فکر نمیکنم با دو ملیون نمیشه اون فضا رو پوشش داد.

-----------------------
پاسخ کوه نوشت:
سلام و ممنون
دوست عزیز؛ تیتر مطلب منبعث از محتوای گزارش و گفتگو است ... عنایت بفرمائید که آقای افلاکی این تخمین را زده اند که حدود 2 میلیون تومان ... البته جهت اطلاع؛ آقای محمد نصیری نیز که در این بازدید همراه ایشان بوده اند با توجه به حداکثر مساحت مورد نیاز که زیاد نیست؛ بر این تخمین صحه گذاشتند ... به هر حال امیدواریم با هر هزینه ی متعارفی؛ ایمنی سالن هر چه زودتر محقق شود ... موفق باشید.
نقل قول

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

ثبت نام

روزنه

آرشیو مطالب

«حسین رضایی»
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پیشخوان:

بازگشت دوباره
آناپورنا ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۳:۱۱
ماگما ده ساله شد!
ماگما ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۰۸:۴۴