بانوی یخ‌نورد ایرانی با آرزوی رسیدن به مدال المپیک زمستانی

یکی از بانوان قهرمان یخ‌نوردی ایران می‌گوید: آرزویش رسیدن به مدال المپیک زمستانی است و تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی و تمرینات فشرده، روزی به این خواسته برسد.

«زینب موسوی» در مورد حضورش در رقابت‌های آسیایی کره‌جنوبی اظهار کرد: پس از حضور در یک دوره در کشور روسیه، تا چند روز دیگر عازم کره‌جنوبی می‌شوم تا در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کنم. با توجه به تمریناتی که داشتم، تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها داشته باشم.

او ادامه داد: تقریبا دو سال و نیم است که در رشته‌های سنگ‌نوردی و یخ‌نوردی فعالیت دارم و با وجود تجربه کمی که داشتم، در رقابت‌های جام فجر عنوان نخست را به‌دست آوردم. در رقابت‌های جهانی فرانسه نیز توانستم عنوان پانزدهمی را کسب کنم که به نظرم با توجه به مدت زمان اندک حضورم در این رشته، جایگاه مناسبی است.

بانوی یخ‌نورد ایران با بیان اینکه کمبود دیواره‌های یخی یکی از مشکلات اوست، در ادامه اظهار کرد: در ایران با توجه به شرایط دیواره‌های یخی، دچار برخی مشکلات در این زمینه هستیم. البته فدراسیون کوه‌نوردی برای یخ‌نوردان بهترین شرایط را فراهم آورده است. در حال حاضر هم فدراسیون، یک دیواره سنگی را در پلور فراهم کرده که ما تمرینات‌مان را در آنجا دنبال می‌کنیم. علاوه بر این در شهر کرمان از سوی شرکت کهرم مورد حمایت قرار گرفتم و هزینه‌هایم از این طریق تامین می‌شود.

موسوی افزود: آرزوی بزرگ من در این رشته، بدست آوردن مدال در بازی‌های المپیک است. در حال حاضر با یک برنامه‌ بلند مدت، هدفم را بر روی کسب مدال المپیک معطوف کردم و امیدوارم روزی به این هدفم دست پیدا کنم.

او با بیان اینکه باید بر روی ورزش بانوان سرمایه‌گذاری بیشتری شود نیز گفت: بانوان ایرانی استعداد زیادی در عرصه ورزش دارند و می‌توان با سرمایه‌گذاری بر روی آنها، شاهد پیشرفت زیادی باشیم.


منبع: ایسنا

نظرات   

+1 #1 فاطمه 1394-10-12 19:35
ايشون باعث افتخارن، قطعاً موفق ميشن،اميدوارم شرايط هم بر وفق مرادشون باشه
نقل قول

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

ثبت نام

روزنه

آرشیو مطالب

«حسین رضایی»
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پیشخوان:

بازگشت دوباره
آناپورنا ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۳:۱۱
ماگما ده ساله شد!
ماگما ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۰۸:۴۴